maandag 10 oktober 2011

Het is Maandag ..

Pff.. Maandag , Maandag is echt zoon dag dat ik me ziek wil melden voor school maar helaas. je komt uit je Bed , en kijkt op je rooster je hebt geen eerste uur vrij dus je kan niet snel terug je bed in. je gaat naar beneden en maakt je boterham klaar. je kijkt tijdens het eten naar buiten .. en het regent al de pijpestelen. je bedenkt je of je een winterjas aankan , en ugs. als je je fiets uit de schuur wil pakken , voel je dat het niet meer regent maar het ontsettend waaid. je begint naar school te fietsen , en je hebt stevige tegenwind. en je hebt het bloedheet met die winterjas aan. Emaal op school en je fiets neer te hebben gezet , kom je er achter dat de deur opslot is van de Hoofdingang.. dan maar omlopen. je kijkt nog even snel op je telefoon of er nog wat verandert is , en ziet dat je engels hebt het 1e uur.. en dat je niet zo gek bent op de engelse lessen. Emaal in de les , zit je met vermoeiende ogen in de klas en we hebben ook nog eens een toets waar je eiglijk stiekem niet voor hebt geleerd. je weet bijna de helft van je toets niet , en op het moment dat je hem inleverd krijg je spijt dat je niet hebt geleerd.

Zo zag ongeveer mijn Maandag eruit , ik zit nu een artikel te schijven , en ben doodvermoeiend.
meestal zijn Mijn maandagen niet zo fijn.. en ze duren altijd zo lang.

Wil jedat ik meer van dit soort dingen Schrijf , laat het weten in de reacie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten