woensdag 12 oktober 2011

Catrice limited edition Las vegas + Big city life.

En Catrice komt ook met een nieuwe Limited edition.. En ze hebben hele leuke naampjes , eerst gaan we even beginnen met de nieuwe Las vegas LE. Deze collectie lijkt me heel gaaf ! Deze collectie is in November 2011 verkrijgbaar. Laten we beginnen met de producten.

                                         
Be a diva with perfect style down to the tips of your fingers. Do you want high color intensity, breathtaking shimmer and lasting durability with just one stroke of the brush? Whether you go for seductive red, sophisticated gold or dramatic black and blue, the Welcome to Vegas polishes guarantee a grand appearance! Let the show begin!

Laten we beginnen met de nagelakjes ! ik vind ze er super leuk uit zien , en die verpakking(de versiering) vind ik ook geweldig. Een beetje Donkerblauwig lakje , een Rood lakje met Shimmer , een zwart lakje met Gouden glittertjes , een een Geelig Lakje. Ik zelf vind die zwarte echt super !
De lakjes heten; C01 Lovely Sinner,C02 Alluring Night,C03 Star Of The Show,C04 Drama Queen , Catrice heeft van die geweldige namen !
                                
Elegant gold and nearly-black shades provide the ultimate glamour factor with the Absolute Eye Colour Quattro eye shadows. The silky and highly pigmented texture helps to create awesome eye make-up with fascinating effects – and it lasts all night long.

En dan dit geweldige palletje! deze vind ik echt super. en ook weer een beetje de zelfde kleurtjes ; Zwart,Blauw,Geelig/Beige. ik vind de kleurtjes wel leuk. en Ctrice heeft meestal geweldige kwaliteit , en pigment. En de verpakking is net zoals de nagellakjes geweldig. dit palletje is in C01 Curtain Up! en ook weer een hele Grappige naam.

                           
  Expression, drama, extravagance – the sophisticated Lashes for Show Down with an elegant, sweeping shape. For sexy eyes that turn every lady into the star of her very own show. The new Las Vegas look in perfection!

Nepwimpers zijn leuk voor een tutorial , maar niet om in real life te dragen. Ik ben wel benieuwd want ik heb nog nooit nepwimpers geprobeerd ! messchien word het eens tijd om het te gaan uit te proberen. Ik vind ze wel mooi.

                                     
Feel like adding a subtle shimmer to your face and body? The Shimmering Powder comes in an elegant flacon with a pump dispenser. It not only provides a fascinating, smooth shimmer effect but also has a delicious scent to ensure unforgettable moments. The whole of Las Vegas will get lost in the moment…

Een glitter powder ! Wat grappig , en leuk voor feestjes en turorials. en ook een leuke verpakking , in een soort pompflakon. ik hoop niet dat hij te veel glitter afgeeft haha. Gewoon voorzichtig zijn.

Dat waren ze dan al weer.. Nu een andere LE big city life.Hier was ik echt benieuwd naar ! laten we gaan kijken..

                                          
Het leven in Sydney speelt zich voornamelijk af op het strand – en standfeestjes zijn eindeloos! Een uitbundige mix van surfers, modieuze stadsmensen, traditie, cultuur en het moderne leven. De essentie: de warme kleuren van de zon die verdwijnt achter de horizon en een vleugje casual urban chic.
De zes oogschaduwen in roze, nude, taupe en bruintinten met zowel glanzende als matte effecten gecombineerd met twee natuurlijke rouge varianten in roze en hout.
Creëer een extra special effect met de Ultimate Nail Lacquer “Sydney”: Deze bedekt je nagels met trendy taupe en maakt het overduidelijk dat Sydney bovenaan de wereld-trendbarometer staat!

Dit is het eerste palletje , en ik vind hem super deze komt zeker op mijn wishlist ! die kleuren wauw ! en dat nagelakje ben ik ook erg benieuwd naar.

                                               
Berlijn is booming! Fascinerend, anders, soms rauw en supercool – de hoofdstad met zijn unieke historie creëert zijn eigen trends, danst een eigen ritme en draagt een gevoel van trots uit! Hip en betoverend: de zes oogschaduwen hebben warme zand-, bruin-, grijsblauw- en taupetinten – sommige met glanzende, en sommige met matte effecten – voor een perfecte herfst-trendlook!
De zacht roze kleur van de bijpassende Ultimate Nail Lacquer "Berlin" biedt een mooi cool understatement.

Ook weer prachtige kleurtjes ! , en ook weer benieuwd naar.

                                           
London is calling – en natuurlijk zijn wij klaar om op te nemen! Deze stad is een complete fashion-icoon – traditie, trends, looks, een krachtige hartslag... Londen is een onweerstaanbare hotspot die constant blijft boeien! Als oogmake-up, kiest de London Collection voor sterke contrasten: blauw naast felgeel en diep-zwarte oogliner. Absoluut beeldschoon! Twee rougetinten in roze verzekeren je een vrolijke, frisse teint.
Zin in geel? Ga voor gele nagellak! Het zacht geel van de Ultimate Nail Lacquer “London” is een absolute must-have voor je nagels!

 


New York, New York! De stad slaapt nooit, dus waarom zouden wij? Het stadse leven in de Big Apple tussen wolkenkrabbers, VIP’s en neonlichten is daarvoor veel te spannend! Als er een plek is waar dromen werkelijkheid kunnen worden, dan is het hier!
De combinatie van zes oogschaduwen in blauw, smokey turkoois en paars geeft essentie weer van New York’s energieke sfeer! De twee levendige rougetinten geven je New York look een frisse final touch.
Intens, impulsief en totaal hip. Met de nieuwe pigeon-blue Ultimate Nail Lacquer “New York”, lijkt de horizon van deze city jungle dichtbij genoeg om aan te raken…

Irresistible lips in just two easy steps! Exciting base colors in seductive red shades provide long-lasting, intensive lip color. The metallic highlighters in gold, bronze and platinum give the look a glamorous touch for lips that are impossible to resist!

Dan de duo lipgloss. Ja.. wat moet ik hier van zeggen. Ik vind het Leuke kleurtjes maar niet voor mij , messchien zou ik die rode kopen , maar ik hou meer van lichte kleurtjes. deze zijn in,C01 Lovely Sinner,C02 Welcome to Glitz And Glamour,C03 Let Me Seduce You.


                        
 A touch of luxury - the Transparent Fixing Powder with an elaborate texture print ensures a fresh, matt complexion all night long. The ideal finish for glamorous evening make-up.

Een transperante poeder is altijd handig ! en deze vind ik helemaal geweldig door de verpakking , hij is echt geweldig , en ik zou hem zo in mijn mandje willen doen. ik krijg er echt een luxe gevoel bij. De naam luid: C10 Fairy Dust, deze komt op me wishlist !

                       

Would you like to emphasize your eyes with individual accents to give your look the ultimate finish? The luxurious Liquid Liner with golden shimmer pigments comes with a fine tip for accurate application and ensures gorgeous eye make-up.

Een liquid Liner tja.. Ook hier heb ik niet zoveel over te vertellen , ik draag zowiezo niet zo vaak eyliner , en als ik een eyliner wil koop ik tog liever een iets duurdere , maar je weet het niet , Catrice is namelijk ook goed voor de prijs ! Deze heet: C01 Drama Queen.

                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten