zondag 9 oktober 2011

Essence Limited Edition Vampire love.

Eerlijk gezegt hou ik niet zo van essence , dat komt omdat ik meerdere keren essence heb Gekocht wat me niet beviel. Maargoed ik wilde er tog nog een stukje over schrijven. De verpakkingen van essence vind ik wel helemaal geweldig. En het thema klinkt ook wel Gaaf. Vampire love , ik moet gelijk aan twilight denken. Ik denk dat ze het daar ook een beetje van hebben , en halloween komt er natuurlijk weer aan ! Deze producten liggen November 2011 in de winkel.

Als eerste dit palletje , als ik hem zo op de foto's zie , ziet hij er super uit. de verpakking is echt geweldig , en meestal zijn de oogschaduws van essence goed. Best veel pigment , en is gewoon fijn. Of ik het zou willen kopen? ja , voor de prijs ziet hij er super uit ! ik ben dol op die lila in de linkerhoek. die groen vind ik een beetje eng worden haha. 
  
Deze vond ik best raar. Maar toen ik las waar het voor was dag ik oke , maar best raar. Het is namelijk poeder voor je wimpers om ze langer te laten lijken. het klinkt heel raar maar Het zal wel zo zijn. ik ben in iedergeval Nieuwsgierig genoeg om het te kunnen kopen.

 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik lipgloss nooit zo fijn vind op me lippen , maar ik vind het nogsteeds leuk om het te kopen , de verpakking , love it. Alleen wat raar is is dat het in een lipgloss verpakking zit en het is een lipstain. ik denk dat deze Apart is. ik vind het wel Grappig , alleen jammer dat het de kleur rood is , ik hou niet zo van opvallende kleuren. Dus ik denk dat ik uhm nooit zou kopen. Sorry essence ! Maar wel een prachtige verpakking.
Wow ! wat een mooie kleur rood/roze zeg. Volgens mij zit er ook een beetje shimmer in ! Het lijkt net een Nagelakje maar dat is het niet , Het is een stick blush ! en het Grappige is dat het creamy blush is. Hij lijkt me echt gaaf , maar ik zou uhm niet willen kopen.
Hier heb ik niet zoveel over te vertellen. gewoon een compacte Poeder. met een heel klein beetje shimmer erin. ik zou hem niet willen kopen als mijn gewone dagelijkse Poeder maar messchien als exstraatje..
Ik ben altijd gek op nagelakjes ! Ik heb laatst nog een heel Gesprek gehad met een mevrouw bij onze eigen huismerkdrogist. We hadden het over goedkoope nagelakjes , De nagelakjes die ik van essence tot nu toe heb gekocht vind ik allemaal niet goed dekken. Messchien ligt het aan mij , maar dan heeft het ook geen zin om het te blijven kopen. dan heb ik het er liever voor over om een duurder nagelakje te kopen.Ik vind de glitternagelakjes er leuk uit zien maar ik zou het niet meer willen kopen maarja.. je weet waarschijnelijk al waar ik volgende week mee thuis kom.
En de laatste is al weer aangekomen ! , dit vind ik er echt verleidelijk uitzien. de tekst op de site vind ik dan ook zo Grappig.

bestaat er een geur die meer betovert dan liefde? dit  najaar hangt een gloednieuwe mystieke verleiding in de lucht: deze Eau de Toilette met  een sensueel aroma maakt de vampire’s love act perfect en compleet !

Dat vind ik echt grappig aan essence dat ze van die leuke tekstjes erbij zetten maar goed we gaa verder , de verpakking vind ik super ! ik zou hem wel mooi in me kamer willen zetten moet hij wel lekker ruiken natuurlijk !

Dat waren ze dan. Essence is bekend van een budgetmerk en is te koop bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten