zaterdag 8 oktober 2011

Welkom op mijn Domein; PlaceOfbeauty !

Mijn blog is geopend. & ik voel me blij. eerst twijfelde ik nog een beetje maar ik heb het gedaan !
en ik ben blij. ik hoop dat mijn blog een succes word. en dat ik nog jaren creatief kan wezen.
ik ben dit Blog begonnen omdat ik me insperatie kwijt moest. ik ben erg Creatief van mezelf en
ben al een tijdje bezig met photoshoppen. en dat lukt aardig , ook wil ik mezelf leren Gitaar spelen
en noten leren lezen. Maar ik heb nog een hobby die waarschijnelijk vele meiden van mijn leeftijd hebben: Makeupen , Shoppen , Fashion ect. en ik vind het Super als ik er over mag schrijven. ik hou Natuurijk ook van Schrijven. ik zie vele meiden op blogs die filmpjes maken , maar bij mij gaat dat er niet in zitten. Mijn ouders hebben al moeite dat ik een blog heb. ik denk dat ik alleen me stash en Roomtour doe , en anders doe ik Stiekem nog een keer een tutorial maken. ik weet niet hoe ik op de naam kwam. ik heb een beetje Google vertaling gedaan en natuurlijk mijn Insperatie , en daar kwam ik op deze naam uit. Een blog is echt mijn ding en je zult er niet alleen
Beauty op vinden maar ook lifestyle. zelf heb ik nog niet een hele Goeie camera om foto's te maken , maar ik heb er mee te doen. Ik hoop echt dat dit me ding word. ik moet nog een beetje werken hoe blogspot werkt maar dat komt wel goed. ik ga Proberen vandaag nog een Revieuw/Tag te plaatsen en anders morgen. ik Probeer bijna iedre dag een bericht te posten.
ik moet ook een beetje op me Gewone leven letten(School , Ouders dat soort dingen) Ik hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden en leuke Reacie's plaatsen !

Vragen? Stel ze gerust via Email , Rare emails beantwoord ik natuurlijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten